ליצמן ב'קול חי': "אני מכיר את משרד הבריאות הרבה יותר טוב מגרמן"

דוד לזר 1 Comment on ליצמן ב'קול חי': "אני מכיר את משרד הבריאות הרבה יותר טוב מגרמן"
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

חבר הכנסת יעקב ליצמן מ'יהדות התורה' פתח הבוקר את התוכנית 'מדברים אקטואליה' עם בצלאל קאהן ודוד חכם ב'קול חי ואמר כי "מפלגתו תתעקש על כך שתקציב הישיבות יהיה חלק מבסיס תקציב המדינה הבא- וזאת למרות שבעבר האוצר דחה את התביעה הזאת בשנים קודמות".

ח"כ ליצמן התייחס לממשלה הצרה בת ה-61 חברי הכנסת ואמר כי למרות שהממשלה הנוכחית צרה ובעייתית – עדיין היא יציבה וחזקה, כמו"כ אמר ליצמן כי "יהדות התורה מעוניינת בקואליציה רחבה וזאת בכדי לשמור על יציבותה בעתיד".

עוד דחה סגן שר הבריאות המיועד לקאהן וחכם ב'קול חי' את הביקורת מיש עתיד על כהונתו כסגן שר בתפקיד שר כשהוא הבהיר שאינם מודעים לסיבה לכך ומתח ביקורת על שרת הבריאות לשעבר חברת הכנסת יעל גרמן שלדבריו מונעת משנאת דתיים.

"אני מכיר את משרד הבריאות הרבה יותר טוב מגרמן, כל הסיבה שהם מתנגדים שאהיה שם – זה רק בגלל שנאת החרדים שלהם, אין להם שום סיבה נוספת", אמר ליצמן.

ליצמן התייחס להסכם הקואליציוני שנחתם בין יהדות התורה לליכוד ואמר כי "אעמוד על קיום ההסכם הקואליציוני עם יהדות התורה עד האגורה האחרונה עד אישור התקציב".

על תמיכתם של חברי הכנסת ממפלגתו של כחלון אמר כי "כל אנשי כחלון יתמכו בשינוי חוק הגיוס. אם לא נקבל את מה שהובטח לנו – תקציב המדינה לא יאושר".

כמו"כ התייחס סגן השר המיועד להסתה הנגד החרדים ואמר כי "הצעתי בישיבת הסיעה לשקול לקחת אנשי מקצוע להסברה כדי להדגיש את ההישגים לכלל הציבור ולמגר ההסתה נגד החרדים".



1 תגובות

מיין תגובות